Хімія планування
Поурочно-тематичне планування з хімії на період припинення освітнього
процесу (12.03.20. - 03.04.20)
II курс Хімія
“Кухар, кондитер” група № 23
7 год
№ уро
ку
|
Тема уроку
|
К –сть год
|
Домашнє завдання
|
26.
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
1
|
§34 №1 (д,е)
|
26.
|
Генетичні зв’язки
між основними класами неорганічних сполук.
|
1
|
§34 №3,4
|
27.
|
Розв’язування вправ і задач.
|
1
|
§37
|
28.
|
Хімія і прогрес людства
|
1
|
§37ст.187, №15-17
|
29.
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів.
|
1
|
§37 ст 187№20-22
|
30,
|
Роль хімії у розвитку нових напрямів технологій.
|
1
|
§38 ст.189 №36
|
31,
|
Роль
хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем.
|
1
|
§38 ст.189 №36
|
Підручник для з/о
закладів (рівень стандарту)
О.Г.Ярошенко
«Хімія 11 клас» Київ, «Оріон», 2019р. (11 клас)
II курс Хімія
“Штукатур, лицювальник-плиточник” група № 21
7 год
51.
|
Якісні
реакції на деякі йони. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+),
Барію, амонію.
|
1
|
§27№1 ст.148
|
52.
|
Якісні реакції на деякі йони. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-йонів.
|
1
|
§27 №2 ст.148
|
53.
|
Практичне
заняття.Розв’язування вправ і
задач.
|
1
|
§34 №3,4
|
54.
|
Представлення результатів навчального проекту. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
|
1
|
§30, проекти
|
55.
|
Представлення
результатів навчального проекту. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
|
1
|
§30, проекти
|
56.
|
Біологічне значення
металічних елементів.
|
1
|
§32ст.170-173
|
57.
|
Біологічне значення неметалічних елементів.
|
1
|
§32ст.174-176
|
Підручник для з/о
закладів (рівень стандарту)
О.Г.Ярошенко
«Хімія 11 клас» Київ, «Оріон», 2019р. (11 клас)
II курс хімія
Група № 20
"Перукар ( перукар-модельєр);
манікюрник"
6 год
48.
|
Сучасні
силікатні матеріали.
|
1
|
§31
№1 ст.170
|
49.
|
Мінеральні добрива.
|
1
|
§ 30 №1,2 ст.163
|
50.
|
Поняття про
кислотні та лужні грунти.
|
1
|
§30 №6 ст.163
|
51.
|
Представлення результатів навчального проекту. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
|
1
|
§30, 31 проекти
|
52.
|
Якісні реакції
на деякі йони.
|
1
|
§27, №2 ст.148
|
53.
|
Практичне заняття.Розв’язування вправ і задач.
|
1
|
§27 №4, 5 ст.148
|
Підручник для з/о
закладів (рівень стандарту)
О.Г.Ярошенко
«Хімія 11 клас» Київ, «Оріон», 2019р. (11 клас)
I курс хімія
"Штукатур, лицювальник-плиточник" група №11
10 год
33.
|
Розв’язування задач.
|
1
|
§20 №150,151
|
34.
|
Контрольна робота №2.
|
1
|
|
35.
|
Вуглеводи.
Класифікація вуглеводів, поширення в природі.
|
1
|
§23№169,170
|
36.
|
Глюкоза: молекулярна формула та ї відкрита форма.
Хімічні властивості глюкози.
|
1
|
§23№173
|
37.
|
Сахароза,
крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.
|
1
|
§24 №178, проекти
|
38.
|
Представлення результатів навчального проекту. «Вуглеводи у харчових
продуктах», «Натуральні і штучні
волокна»
|
1
|
§25 №184
|
39.
|
Роль
вуглеводів в харчуванні людини.
|
1
|
§23-25 №187,188
|
40.
|
Насичені
й ароматичні аміни. Аміногрупа.
|
1
|
§26 № 196,197
|
41.
|
Аміни
як органічні основи. Анілін.
|
1
|
§27 №204,205
|
42.
|
Амінокислоти:
склад, будова молекул. Пептидна група.
|
1
|
§28 №209,210
|
Підручник для з/о
закладів (рівень стандарту)
П.П.Попель, Л.С.Крикля «Хімія 10клас» Київ, «Академія»,
2018р. (10клас)
🌎🗺️🌼🏞️
ВідповістиВидалитиЧарівно!!!!!
ВідповістиВидалити